marți, 22 noiembrie 2011

Din timpu meu..


 Am impresia că nimeni nu mă agrează și se uită cu ochi răi pe mine 
 Da, dar poate e doar e închipuirea minții mele, 
 Însă dacă stau să mă gândesc mai bine 
 Nu e ok să te placă toată lumea,pentru că toți sunt diferiți  
 Prin frecventare ești un om viclean,joci teatru în față fiecăruia. 
  
 În timpul liber mai mult dorm 
 O persoană mi-a spus că inloc să îmi trăiesc viață mi-o dorm și..așa e. 
 Realitatea mă lovește în față,iar în vis mi-o creez așa cum îmi doresc. 
 Numai sunt eu,fata aia care tot timpul și-l petrecea pe afară. 
 Mie dor enorm de acele zile când ieșeam toți afară și rădeam din orice 
 Vreau ori să dau timpul înapoi,ori să îl dau inainte 
 să trec peste perioada asta.. 
                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu