joi, 26 aprilie 2012

Fereste si Lupta in viata ta ! .




  
 Să-mi iei visele și mă mi-le distrugi ? 
 Nici gând nu ți le dau! 
 Sunt ale mele și am să visez cât vreau! 
 Într-o lume nebună,unde nu mai e loc de bine. 
 E dreptul meu să vreau,să aspir la bine, 
 Eu îmi trăiesc viață  spre deosebire de ține. 
 Când cerul cade peste ține și te zdrobește, 
 Pierzi lumina și nimeni nu te mai dorește 
 Așa credul ești?de parcă i-ar păsa cuiva de viață ta.. 
 Nu, nu, nu. Nu te mai stresa. 
  Da-i naiba. 
  
 Tu minți 
 Tu bârfești. 
 Tu mă vorbești. 
 De rău pe la alți, că-s așa. că-s nustiu cum. 
 Ve-ți de viață ta ! 
 Nu te mai amestecă. în a altora. 
  
 Viață-i lipsită de dulceta 
 Mă întreb oare 
 De ce atâția nori  
 Și așa puțin soare ? 
 Nu-i nimic. 
 Înfrunta nori. 
 Chiar dacă căzi. 
 Te ridici. Nu întinde mână unor inamici. 
 Fii tu însăți și nu renunță. 
 Trăiește-ți viață. așa. cum alți îți spun că nu vei putea. 
 Luptă ! Luptă ! Până la moarte. 
  
 O viață ai,traiesteti-o cum vrei. 
 Otravă din ochii lor. te poate omorâ. 
 Nu te crede-n ei. 
 Că vei cădea în gropi. 
 Și greu îți va fii să te ridici. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu