sâmbătă, 21 iunie 2014

Momente.

Nu am mai intrat de mult pe blog-u meu.. de multe ori intru sa scriu,cea ce simt..pentru cineva sau in general.O perioada..nu am mai intrat pentru ca simteam..cu o profunzime foarte mare anumite lucruri. Si le-am pastrat doar pentru mine. Sunt momente in viata,in care simt ca numai poti..in aceasta postare am sa vorbesc despre momente "bune" sau.. mai putin "bune".
Si anume,in viata intalnesti fel si fel de persoane,te increzi in ele,le acorzi sansa sa te distruga si totusi speri sa nu o faca. Oameni vin si pleaca,in viata noastra,viata este ca o autostrada,iar masinile sunt oameni. 
In general,pentru inceput totul merge,bine,te simti bine,ca ai cu cine vorbi,ca ai prietenii langa tine. Incerci sa faci parte din lume,in cazul meu sa fiu o adolescenta,ca toti ceilalti,desi..nu ma simt asa.
Cu timpul,simti anumite schimbari,vezi ca persoanele cele mai dragi,vin si pleaca din viata ta..si incepi si te intrebi de ce?cu ce ai gresit?.. realizezi ca ai facut anumite greseli,si ai vrea sa schimbi,dar e inposibil. Continui sa mergi mai departe,sa numai repetii aceasi greseli,te increzi in oameni care fac parte din viata ta,si traiesti..simti ca traiesti..dar. la un momendat,iti da-i seama ca acesti oameni care fac parte din viata ta,nu te apreciaza,si chiar te desconsidera,ce pretentie sa mai ai la necunoscuti si la lumea invidioasa?.. un om are nevoie de sustinere si incurajare. Cand tu ai face totul pentru ei,ti-ai da si viata,ai face orice sa le fie bine,sa fie totul bine. Defapt atunci realizezi ca te zbati degeaba,ca nu o sa fie asa cum ai vrut,chiar daca pentru un momendat ai crezut ca este. 
Si te parasesc toti,numai prieteni,cunostinte,numai ai pe nimeni. Si cel mai urat este ca o fac atunci cand da-i de greu,si inloc sa fie de partea ta,sunt de partea cealalta si renunta la tine pentru propria lor persoana.
Atunci te simti trist,umilit,tradat,demoralizat,deprimat,parasit de-a dreptul,slab pentru ca nu ai puterea sa faci nimic,naiv pentru ca te-ai increzut in acele persoane,ranit pentru ca acele persoane insemnau totul pentru tine,si acum nu merite sa mai insemne nimic.
In concluzie,astea sunt momente din viata,asta e experienta mea,cea am trait eu,poate si voi. Incerc,din rasputeri sa trec si peste acest moment.
Atunci cand da-i de o greutate,uiti de alte probleme care le-ai avut inaite,si iti da-i seama ca ,cu trecerea timpului si a maturizari,probleme apar si sunt din ce in ce mai grave. Si ajungi,sa te maturizezi,sa numai ai incredere in nimeni sa fii egoist,sa-ti fie frica de lumea din jur si de parsivitatea de care multi dau dovada,si preferi sa te retragi pentru a nu fi ranit din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu