duminică, 10 mai 2015

Memory




Există amintiri pe care am vrea să le ștergem cu buretele ca pe o pată și amintiri pe care am vrea să le retrăim. În prima parte am adăuga dezamăgirile, speranțele spulberate, zilele în care am plâns sau momentele în care sufletul ne-a fost zgâriat,momentele acelea în care ai dezamăgit,și ai fost dezamăgit.. momentul acela când ai pierdut tot ce aveai. iar în cealaltă parte am insera tot ce numim fericire: prima întâlnire, primul sărut, prima plimbare prin parc ținându-ne de mână, primul film vizionat împreună cu persoana iubită, primul „Te iubesc!” sau momentele când ne alintăm, când ne tachinăm, când râdem cu lacrimi, când simțim că iubim și că suntem iubiți - amintirile acestea trebuie păstrate în adâncul sufletului și încuiate. Și stai,și te gândești că dacă nu greșeai undeva,acum încă trăiai acele momente de fericire alături de persoana iubită. Și te doare,că nu poți face nimic că să schimbi asta,să schimbi faptul că acum numai valorezi nimic pentru persoana care cândva valorai toată fericirea. Te frămânți, numai poți.. atunci realizezi că au doar simple amintirii care poți găsi o fărâmă de fericire.

Păstrează în suflet doar amintirile care te-au făcut să zâmbești - celelalte înlocuiește-le cu altele care te pot face fericit.

Să nu uiţi niciodată, niciodată că ţi-am spus primul ,, te iubesc''. Să nu uiţi ochii care te-au privit diferit, să nu uiţi atingerile simple şi naive.
Să nu uiţi că te-am iertat chiar dacă mi-ai făcut cel mai mult rău. Să nu uiţi plimbările noastre lungi şi îmbrăţişările de la final.
Să nu uiţi că am fost mereu acolo când aveai nevoie şi tu mai respins de fiecare dată când vream să te ajut. Să nu mă uiţi...aceste amintirii..

3 comentarii: