sâmbătă, 21 ianuarie 2012

O zi.


                                                                    Heii .

 Păi .. mâine e ziua mea. 15 ani de când mă-m născut , nu e o zii prea importantă, nici măcar mama nu își amintește de ea,dacă nu se uită în certificatu de naștere tare nu ? ..
 Păi astăzi îmi propusesem să mă distrez pentru prima oară în 15 ani ,dar ghici ce ? na-m cu cine frate . prietenii mei vin numai când e ceva de dat când e ceva de făcut fug toți. Deci nu ma-m distat am stat și am dormit toată ziua și mă-m uitat la televizor . Așa nu cred că mai vreți să auzi ți ceva de mine, deaoarece probabil nu va interesează .
   Regulă : Dacă îți place ceva,ea dar nu te lăuda frate că e creația ta.

2 comentarii:

  1. La multi ani!
    Si lasa ca data viitoare o sa fie mai bine!:*
    Si ziua mea e peste o saptamana!;;) si fac tot 15 ani!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te inteleg.Asa am sarbatorit si eu! La fel 15 ani am facut !Nasol!mda

    RăspundețiȘtergere