marți, 15 mai 2012

Corsmarul unei adolescente - partea 1


Ma trezisem pe un pat destul de confortabil,insa ma simteam ciudata .. paream a fii lipsita de orice sentiment, grije sau durere .   O doamna imbracata intr-un halat alb, larg ca si cand ar sta ca pe sarma , intra in camera in care ma aflam.
Se uita cu ochii ei cei mari si negri spre mine , parca mirata ca ma vede,
(zambeste ) - Ce faci micut-o cum te simti ?
 (derutata) - Oarecum bine.. unde ma aflu? cine sunteti ?
(incepe a se balbai) - Pai..
Pe usa intra o doamna , care parerea tanara. dar oarecum batrana . Cu ochii vinetii si parca plansii. Se uita spre mine si dintr-o data mirata sare in bratele mele .
( speriata - eu )
- Cine sunt , cine esti? cine sunteti voi doua ? unde ma aflu ?
( ma ridic , din pat si incerc sa cobor )
Femeia in halat , ma impiedica. si iese din camera.
Doamna cealalta,aflasem ca o chema Rose,era mama mea. Ea imi promisese ca daca ma voi linisti si nu ma voi speria imi va povesti tot ce s-a intamplat.
( Eu- oarecum speriata) Incercam sa imi potolesc temerile,si sa ma calmez ca sa poata sa imi povesteasca.
Ii rostesc,cu o voce blanda. Te rog. poveste-mi vreau sa stiu tot ce s-a intamplat.
Doamna , aceea. ce s-a pronuntat a fii mama mea a inceput sa imi vorbeasca.
- Draga mea, nu te speria. Amintiriile ti-au fost sterse. Ti-ai pierdut memoria. Te numeste Sofia ai 16 ani , traiesti in capitala Romaniei, Bucuresti. Esti clasa a 10. Din pacate,eu sunt divortata de tatal tau,dar el inca se ocupa de tine. Ai cancer draga mea. Dar speram ca exista o sansa si pentru tine. Nu iti pierde speranta.
( femeia lacrima , si ma tinea de mana strans )
( Eu - speriata,lacrimiile imi dadusera pe obraji mei) 
- Nu se poate, vreau sa ma privesc.
Imi aduse oglinda iar, cand mi-am zarit chipul am scapat oglinda din mana. Si am avut un atac de panica , o criza.
Timpul se scurgea. si trecea , trecea.
Era ingrozitor . . era pur şi simplu ingrozitor sa vad cum imi dau duhul ..
Sa vad cum ma indepartez de lume , de cei la care  tineam ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu