vineri, 3 februarie 2012

♥ Statusuri amestecate ♥ Not my creation ♥

 Indiferent de ce va fi, nu uita sa fi doar ce vrei tu sa fi .
•Oricine are dreptul sa fie prost , dar unii abuzeaza de acest privilegiu
nu exista senzatia dragostei , doar senzatia ca mergi pe ace :)
Nu exista inamici , doar oameni ce iti sunt nocivi :))
Gresitt sau negresitt,nu ma intOrc,Promitt ! :*
Te simti coplesita, da' n`o lasi sa se vada, ca ai sufetu' mai pur decat un fulg d zapada !
Nu te arunca asa,la intamplare.Fii atent` k o sa te arzi,vremurile` s`au schimbat! Julieta s`a stilat` . :x =))))
Falsifica un zambet,prefa`te ca e bne,minte.i p cei din jur,dar nu p tne !
 Ia`ti liber d la stres pentru o vreme,nu`ti mai bate capu uita d probleme .. :P
 Dragostea poate uneori sa fie magie dar magia poate fi uneori,doar o iluzie. :X
Te bucuri alaturi de mine, dar la greu imi mai dai si tu o lovitura ca sa fi sigur ca m`am dus.
Far away in could shadows - departe in umbre reci..
Iti spun bun ramas,Astazi te las...
 Asta mica promite cica,ca va fi cea mai buna gagica
Si astepti sperand ca intr'o zi va fi mai bine . Dar ziua aceea buna de ce oare nu mai vine ?
●Cand ai un prieten aproape de tine . Uiti de ce e rau si te gandesti la bine !
De ce Dumnezeul meu mi`i iei la rau pe ei ? Cand am mai mare nevoie de ei ca de obicei !
Nu aș putea să te rănesc că m.aș rănii pe mine . Îmi întorc privirea și las să treacă de la sine.
Te uiţi la ultima poză, zâmbeşti şi strângi din dinţi. Eşti acelaşi copil, dar ai uitat cum e să simţi.
Nu stii`n cne sa mai crezi,cui sa mai intinzi o mana,knd cel d langa tne`i doar o trista minciuna
Gelozia nu e lipsa d incredere e frica d a pierde p cne iubesti:P .
Poţi să uiţi d tne şi să te`nneci în alcool ,stiind că sufletul nu se vïndecă c`un paracetamol :( . Cat timp vei fi fericit,vei numara multi prieteni,singur vei ramane,daca zilele vor fi innourate
I'm not a princess this ain't a fairytale i'm not the one you'll sweep off her feet lead her up the stairwell..
Mi.e dor d inc`un zambet am pus atata suflet si nu mi.ar fi atat de greu,daca intr`o clipa rece el mi.ar sopti ca imi va trece.
 Cand pierzi tot c ai avut uiti si cne esti,nu poate nimeni sa te ajute q tne insati doar vorbesti,stai in casa si plangi esti a nimanui.. 
Inca te uitsi la poze, de mult facute Si realizezi ca-s doar amintiri pierdute.
In loc d amintiri am strans traume,astea mi.au sters increderea in mne..
N-am uitat persoanele care m-au ajutat. Prietenii vin şi pleacă în voia lumii, dar asta nu înseamnă că nu-i am la suflet pe unii !
Şi plouă din ochii tăi, dar totuşi e uscat obrazul tău, că tie prea frică să schimbi cva, că dacă iese rău .
 Mi-e dor de tot ce-a durut şi acum începe să mă amuze. Căci amintirile îmi pun zâmbetul pe buze 
Şi.ţi vz d treburi, că oriqm viaţa merge`n şuturi, ai căzut te`ai ridicat înveţi noi moduri să te scuturi ;) .
Oamenii vin, raman pleaca si nu.i poti judeca,dar knd pleaca, pleaca q o bucata din inima tah :( .
Imi zice "Am realizat ca doar q tne pot sa fiu, ii spun : Nu te`ai uitat la ceas, totusi cat e d tarziu :-? 
E greu fara tne nu pot minti,tu ai fst totul si puteai fi`:| .
Bratele tale nu ma mai pot incalzii ,un suflet rece eu nu pot iubii :| .
Probleme`au fst şi snt, în seamă nu le lua..
Viaţa nu e roz, e aşa qm este ea..
 . Învaţă`mă să zbor, în braţe să îţi cad :] .#
M`am schimbat in lipsa ta :] .
Cea mai ucigătoare otravă este lacrima pură.
Il faceai fericit , era fericit ca te avea din nou p tne si nu mai conta nmk . #
 Viatsaa e , o risipa d vise fara rost . #
Doare fiecare clipa, viata`i o risipa d vise fara rost . # 
 Knd ne`a fst greu am strans din dinti ,ne`am prins de maini si`am stat uniti :P .
Ochi reci d gheata,suflete calde,le ard dac lasi afara sentimente, clar, devi slab :) .
 Dintr.un trandafir, fiecare petala e o iluzie, insa fiecare spin e o realtitate xD . 
Vreau sa zbor, da nu mi.au crescut aripile,ma zbat tot timpul, deja ma dor si mainile :o3 .
Observ pe zi ce trece, totu.i trecator,si in final afli ca esti, un simplu calator ^^ .
Iar m`am pierdut in ganduri c dor ratacesc pierduta nu gasesc ajutor ,e atat d greu sa nu mai am loc in sufletul tau ! ..
Ştii cum e să-i ceri timpului să repete momentele când respirai doar prin zâmbete ?
Ai lasat o lacrima pe masa, si ai plecat, ai zis ca nu mai vi acasa !
Nu exista linii in natura. ci doar pete de culoare, una impotriva celeilalte..
Nu exista senzatia dragostei,doar senzatia ca mergi p ace`:) . . 
M`ai pierduth si nu mi`ai dat d ales,a venit altul acum mult mai bun. Bineinteles !:X .. 
Decat sa le dau satisfactie,celor ce vor sa ma vada cazand . Mai bine. ma daram singura ;] ,sh`o sa cad razand ! =] .
Ai incredere in mine! oricatzi baietzi ar fi in jurul meu nici unul nu`i ca Tine
Priveşte`мă`n ochii să`nţeℓegi .sentiмenteℓe pe cαre nu ştiu să ţi ℓe spun 
E special ce se întamplă cu noii Avem şi soare Avem şi ploi`!
Tu spui "lasă,va trece tot",dar se întâmplă iarăşi . Atâtea faze de căcat din partea falşilor tovarăşi 
Şi.toate par amintiri abandonate`n mers! 
Un alt apus de soare, frăţioare! ştiu că doare tare ! Capu` sus , nu lăsa nimic să te doboare !
 E scandalos,mă vorbesc toţi d parcă mă cunosc,fără să ştie cne snt sau măcar cne am fst.:|.
Tre`sa stii exact c vrei,sa inveti ca succesu vine,doar daca transpiri muncind,si nu pupi in cur p nimeni .
Ar fi timpul sa vz, viata ca pe o competitie,n`o sa`ti vina sa crz c poti fc sprijinit d`ambitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu