marți, 14 februarie 2012

Statusuri ♥ .




Toti imi spun:"Nu plange,totul va fi bine! "dar eu las capul in jos si zic :"lui nu`i pasa d mne! ''
Cand ai un prieten aproape d tne, Uiti dc e rau si te gandesti la bne .
Nu renunta niciodată la ceea c îţi aparţine,şi nu permite altora să renunţe la tne.
 Ciudat că în amintire totul pare un coșmar . Ca într.un joc stupid fără adversar ! 





Trecem dintr-o stare-ntr-o mie de stari Ma ucizi c-o privire, dar ma-nvii dupa un infinit de sarutari! 
 Pe bune, pot spune, să se consume până la spume, suntem impreuna indiferent de ce s.ar spune ! 
Odată ce am deschis ochii, am văzut același zâmbet, avea magie, era luminos, și puternic, ca un tunet ! 
 Piedicile peste care ai trecut cu mine, au fost clipe ce sperai cândva să nu se mai termine ! 
Când sunt lânga tine parcă nu mai am răbdare . Că aş vrea în fiecare zi să te strâng în braţe tare !
Îmi imaginez că el e medicamentul meu şi îmi revin instantaneu.



 Acum primesc apeluri din partea ta, vrei să te sun, nu observi că în relația asta numai eu mă sugrum ?
 Nopțile se scurgeau la fel ca vinul din pahare, deși credeai că până și timpul ți.a căzut la picioare ! 

 Am tors ața sorții, am stors teama morții . Unii văd mereu lumea de sus, precum piloții ! 
În viață am învățat că fericirea se plătește, pierdută în amintiri, vezi cum totul se prăbușește ! 
Şi-ţi spun tare şi clar : Nu plânge pentru nimeni , e-n zadar !
Am pe-obraz raze de soare , dar în sufletul meu plouă .



Se scrie “gelozie” , dar de cele mai multe ori se citeşte “nu vreau să te pierd” !
Viaţa mea are traseu dar nu se ştie unde duce. În staţie unii coboara alţii se pregătesc să urce.
Banii nu înseamnă nimic când cei dragi te uită, viaţa e scurtă, vei realiza pe ultima sută.
Sunt singură că nu am crezut în suflete pereche. Dansez cu o sticlă goală şi cu o poză veche.

     Să renunţi şi să-şi bagi pl în ele promisiuni, Să fii nervos dimineaţa că e iarăşi luni. 
     Incearcă să zâmbeşti, urmează sfatu': "Fii fericit, toate trec bă, dă-le dracu !"
   Şi când aveam probleme îmi spuneai:"Sunt aici, nu te teme!"
 Au fost promisiuni cum ca o sa se iubeasca pana cand soarele o sa inceteze sa traiasca.
Iti amintesti cum treaba incepea sa se’ncinga si fulgi de zapada se topeau inainte sa ne’atinga? .. 


                                             


1.{ Seara, pe malul mării } 
El: Iubito, vezi steaua aia mare? 
Ea: Da. Ce-i cu ea ?! 
El: Acea stea eşti tu . 
Ea: Mda, frumos. Dar.. nu mereu e noapte s-o poţi vedea! 
{ Dimineaţa }
Ea: Vezi, nu mai este acea stea !
El: Păi cum să fie, dacă e aici, lânga mine?! ? ♥
2 .
După o discuţie scurtă ca între prieteni :El : trebuie să închid ca să sun pe cineva special !
Ea [ care îl iubea mult mai mult decât pe un amic ] : Bine:( .
El: Ceau .
Ea : Ceau ...
Închide telefonul şi începe să lăcrimeze :( ... După nici un minut sună telefonul cu număr necunoscut :
Ea: Alo ? :(
El : Sunt eu . Te iubesc , scumpo ! :X
Ea : Şi eu :x !
El : Aşa cum ţi-am zis , am sunat pe cineva cu adevărat special pentru mine iar aceea eşti tu.

3. 
Ea: Iubitule, maine e ziua îndrăgostiților!
El: Și? Ne-au invitat? ( rade )

4 .El:Iubi, iarta-ma! m-am tot gandit si cred ca nu pot sa stau departe de tine…
Ea :Awwww, nu imi mai spune. Gandesti? Bravo pentru noua ta capacitate!

Ea : Pot sa’ti marturisesc ceva?
El : Sigur ..
Ea : Zambetul tau este cel mai dulce zambet pe care l’am vazut in viata mea ..
El : Pot sa’ti marturisesc si eu ceva?
Ea : Normal ..
El : Acest zambet exista doar atunci cand sunt cu tine ..♥

5.  Ea: - Vrei sa fii soarele meu? 
El: - Desigur iubita mea!! 
Ea: - Ok, atunci stai la 149.400.000 km departare de mine! 



6. Ea: Doamne, cât de repede îti bate inima!
El: Pai depinde...
Ea: De ce depinde?
El: De cât de aproape te aflii de mine .



7. Băiatul: La revedere...
Fata: De ce? :(
Băiatul: Am găsit pe altcineva mai bun.
Fata: Şi eu,dar am închis ochii şi am trecut peste doar pentru a rămâne cu tine



8. EA: Bună !
EL: Bunăă!
EA: Uite,ăsta este cadoul meu de ziua îndrăgostiţilor ♥
[el desface cadoul şi găseşte un ceas ]
EL: Mulţumesc ♥ ! Uite,ăsta este cadoul meu,dar înainte să-l deschizi vreau să-ţi spun că nu mai vreau să fiu prietenul tău.. Ea fuge acasă plângând.
[deschide cadoul,şi găseşte un inel pe care scria :
" Acum vreau să fiu soţul tău..'' vrei să te căsătoreşti cu mine ? " ♥



9.El: Vrei sa fii sotia mea ?
Ea: Daa , dar nu sutem prea mici ?
EL: Stiu , dar voiam sa te cer de sotie acum , sa stiu ca toata viata vei ramane doar a mea. ♥



10. El: Totul se schimbă.
Ea: Şi dragostea noastră?
El: Da.
→ Ea se supară şi se întoarce cu spatele la el.
El: Da, dragostea noastră creşte.




                                                      
11.  El : Pot sa te tin de mana?
Ea: Nu
El : De ce?
Ea: Pentru ca ma va durea cand imi vei da drumul ♥ ! .



12 .Ea: Spune’mi ceva frumos!
El: Tu!
Ea: Ceva mai frumos?
El: Noi.
Ea: Exista altceva mai frumos?
El: Pentru totdeauna ..


13. Ea: Aseara te-am visat.
El: Wow! Serios? Si ce ai visat?
Ea: Nu îmi aduc aminte.
El: Atunci cum stii ca m-ai visat?
Ea: M-am trezit fericita 

14 . Fata: Mă iubeşti? 
Băiatul: Sigur că da, cum poţi întreba aşa ceva? 
Fata: Dacă sar eu, sari şi tu cu mine? 
Băiatul: Nu. 
Fata: ... 
Băiatul: Dacă sari tu, eu am să fiu jos, gata să te prind. ♥

15.
El: Încă te mai iubesc. . 
Ea :Eu nu. Îmi pare rău. 
El: Atunci prefă-te! 
Ea: Poftim? 
El: Prefă-te că mă iubeşti. 
Ea: De ce?
El :Pentru ca ca am nevoie de iubirea ta.
Ea: Nu are sens...Ti-am spus..
El:Te rog..foar fa-o.
Ea: Te iubesc!
El:Daca mai fi iubit vreodata cu adevarat..nu o spuneai!

16.
 Ea: Te iubesc...
El: Si eu, scumpa mea.
Ea: Atunci, hai sa fim impreuna!
El: Eee, asta nu se poate!!
Ea: Huh?! Pai cum asa?
El: Pai nu vreau sa am o relatie cu tine!
Ea: Dar ai zis ca ma iubesti??
El: Pai te iubesc!
Ea: Si atunci??
El: nu pot,fii cu tine. Imi pare rau . 

17.
Ea : Ştii unde aş vrea să fiu pentru totdeauna ?
El : Nuu, unde ?
Ea : În inima ta ♥.
EL: La fel si eu iubito ♥

18 .
 Ea: Şi dacă pierd totul?
El: O să mă mai ai pe mine .

19. El: Îti promit ca o sa fiu mereu lânga tine..
Tu ce îmi promiti?
Ea: E prea mult timp.. Roata vietii se întoarce si poate într-o zi o sa ne urâm..
El: Bine, chiar daca o sa te urasc, atunci când vei avea nevoie de mine o sa fiu acolo.
Ea: Nu cred.. Daca ma urasti nu o sa vrei sa ma vezi..
El: Pai atunci o sa închid ochii.
Ea: Nu vei vrea sa ma auzi..
El: Pai nu o sa te las sa vorbesti.
Ea: Atunci?
El: Te voi îmbratisa si îti voi spune:" Îti amintesti de acea zi în care ti-am promis ca voi fi mereu aici cu tine? Vorbeam serios. ♥

20 . 
Ea: stii ce vreau sa fiu când voi fi batrâna?
El: ce?
Ea: singura ta amintire.





 Postarea,aceasta este luata dupa site-uri de statusuri,citate etc, dupa facebook,hi5.
Imi cer scuze,daca creatori,acestora. se vor supara. Multumesc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu