vineri, 20 iulie 2012

Bancuri seci . partea intai

1. Un prieten îl întreabă pe altul: 
- Câte femei avut? 
- 25! răspunde mândru acesta. 
La care, nevastă-sa, auzind discuția, îi zice: 
- Omul te întreabă "CÂTE", nu "DE CÂTE ORI"!

2.Un scoţian îşi surprinde soţia cu un amant. Nu gîndeşte prea mult şi zice:
- Aşezaţi-vă unul în spatele celuilalt, aşa ajunge un singur glonţ!

3.Politia rutiera la locul accidentului discutand despre importanta purtarii centurii de siguranta:
- Uitati-va la acest om care nu a purtat centura: cap rupt, mate pe parbriz, ochi in pomi, fara maini...
- In schimb, uitati-va la cel care a purtat centura... parca-i viu!
4.Doctorul catre pacient;
-Fumezi?
-Nu.
-Consumi alcool?
-Nu.
-Si nu trebuie sa-mi ranjesti ca un cretin. Oricum voi gasi ceva!

5.O blonda la bar i se adreseaza tânarului aratos care sta lânga ea:
-Chiar credeti ca as vrea, la cinci minute dupa ce ne-am cunoscut, sa
ma culc cu dumneavoastra?
-Da, zice tânarul.
-Dumnezeule! Inseamna ca puteti citi gândurile!..

6.Intr-un vagon de metrou supra aglomerat un domn se adreseaza unei doamne:
-Acolo, sus in stanga, gasiti o bara de care sa va tineti.
-Multumesc, dar am gasit deja una....
-Stiu, dar in curand eu cobor!

7.Evul Mediu. Regele pleaca la razboi si ii pune sotiei centura de castitate. Pe drum sluga lui intreaba:
- Stapane, de ce i-ai pus centura? Este groaznic de urata si oricum n-o vrea nimeni.
Regele:
- Da, stiu. Dar can ma voi intoarce o sa-i spun ca am pierdut cheia!

8.-Cineva mi-a spart parola si a descarcat pozele, unde imi faci sex oral...Acum vor nimeri pe net!
-O Doamne, si nu eram machiata!

9.-Mama, de ce tata e alb, tu esti alba, bunicii sunt albi si numai eu negru?
-O, dragul meu, cand imi amintesc acea seara...Spune merci ca nu latri!

10. - Tata, tu te-ai insurat la biserica ori la starea civila?
- La betie, dragul meu, la betie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu