vineri, 20 iulie 2012

Bancuri variate 2.

1. Doua blonde : – Auzi fata, ai auzit de Porsche-ul ala care ajunge de la 0 la 100 de km in 4 sec? – Cum vine asta fata, adica daca e drumul drept si liber pot sa ajung de la Galati la Bucuresti in 8 secunde?

2.Un tip in autobuz il intreaba pe un calator:
- Te dai la prima?
La care calatorul raspunde:
- Sincer, m-as da la toate!

3.Se incheie ultima zi de scoala. Bula vine acasa si isi arunca ghiozdanul, furios, intr-un colt. Tatal il intreaba:
- Bula, nu ne arati si noua carnetul de note sa vedem cum ai incheiat anul?
- Carnetul meu i l-am imprumutat lui Gigel, a vrut sa-si socheze parintii...

4.Un tip mai plinut merge la o prostituata sa se racoreasca. In timpul actului intreba in continu:
- Draga mea sunt greu?
Intrigata la un moment dat acesta ii da replica:
- Bai tu ai venit aici sa te cantaresti?

5.Un tată îngrijorat îşi aşteaptă fiul acasă. Într-un târziu soseşte şi este luat la întrebări:
- Unde ai stat până la ora aceasta ?
- Tată , azi mi-am pierdut virginitatea.
- Extraordinar ! Aşează-te să bem un pahar pentru acest eveniment.
- Putem să bem , dar nu pot să mă aşez.

6.  .Soția către soț:
 - Ce ai zice dacă ți-aș spune ca am gaƒtit macncarea ta preferataƒ și apoi am de gand saƒ-ți ofer cea mai tare partidaƒ de sex din viață ta?! 
 Soțul: 
 - Unde naiba-i nevastaƒ-mea și cine dracua€™ ești tu? 

7.Trei prieteni se lauda cu nevestele lor.Primul: 
-Eu am o nevasta ca un fluture! 
Al doilea: 
-Nevasta-mea e ca o caprioara! 
Al treilea sta si se gândeste,apoi spune: 
-Pai... nici a mea nu prea seamana cu un om!!!

8.Vine sotul acasa beat...sotia il asteapta in prag pregatita cu o tigaie in mana, la care sotul: 
-Du-te si te culca, nu mi-e foame!

9.Ce face o blonda cand se intalneste cu o vulpe? 
O intreaba:"Cat ai dat pe blana?"

10.
Badea Gheorghe, jerpelit, facea autostopu'. Vine o supermasina, opreste si-l intreaba:
- Unde mergi bade?
- La Bucuresti, raspunde badea.
- Si crezi ca te ia cineva imbracat asa jerpelit?
- Ma gandeam ca pentru 200 de dolari, m-o lua si pe mine cineva...
- Doua sute de dolari (isi spuse ala in gand)? Suie!
Urca mosu in masina, la un moment dat soferul isi aprinde un trabuc.
Mosu care statea ca bosu in spate zice:
- Nu te supara, daca-ti dau 500 de dolari imi dai si mie un trabuc?
Soferul fericit, ii intinde un trabuc.
Dupa un timp mosu ii zice:
- Auzi, da daca-ti dau o mie de dolari imi faci un sex oral?
Dupa un pic de stat pe ganduri, ala executa lucrarea.
Mosu relaxat, dupa o jumatate de ora zice...
- Baiete, nu stiu ce-o sa ma fac, ca neam de neamu meu n-a avut atatea datorii cate am eu la tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu